Leugensjournaal 13: 

Laverende pers

Het valt niet mee om de zaak zuiver te houden.

In de eerste week van 2008 direct al drie keer media die de weelde van onafhankelijkheid niet kunnen dragen:

Voor je er erg in hebt is de glijdende schaal betreden. We mogen hopen dat dit een signaal is voor de rest van 2008. Dan krijgen we het gezellig druk op Leugens.nl. Want als het aan ons ligt wordt de top-10 leugens van 2007 zwaar overtroffen.

Of keert de wal vanzelf het schip? Dat gaan we waarnemen op YouTube waar reclame op babyfilmpjes dermate grof inbreekt dat de kijker dat niet pikken zal. Of toch?

Dat een commercieel chirurg het commercií«le Harry Mens’ programma de belangrijkste talkshow in Nederland noemt is daarmee vergeleken een begrijpelijke leugen. Het gaat doctorandus Dekker immers om de ruggen van patií«nten.

En dat een bedrijf in het verleiden met reclame ver gaat. Is dat een leugen waarvan we achterover slaan? En de doofpot van een pornolek dan?

Reageer op dit artikel:

*
To prove you're a person (not a spam script), type the security word shown in the picture. Click on the picture to hear an audio file of the word.
Anti-spam image

*
To prove you're a person (not a spam script), type the security word shown in the picture. Click on the picture to hear an audio file of the word.
Anti-spam image

Uw e-mail adres wordt niet gepubliceerd en niet aan derden verstrekt.

Omgangsvormen