Consumentenautoriteit grijpt in
Weer tik op de vingers van Groupon
Kortingspammers beloven bedrog te staken.
Bericht Consumentenautoriteit.
Groupon kwam op Leugens.nl dankzij valsheid op fora en tal van veroordelingen, door misselijke misleidingen en Britse veroordelingen
Mierzoete berichten hebben de voorkeur van toezichthouders tegenwoordig, ze bieden de biechtstoel. Dus moet je deze vertalen.
Groupon Nederland heeft erkend dat klanten op velerlei wijze een rad voor ogen te hebben gedraaid:
* wie de contractspartij is;
* wat precies het aanbod is;
* levertijden en bedenktermijnen;
* waar de consument terecht kan in geval van problemen.
* geen goede en goed bereikbare klantenservice
Groupon verklaart het leven te zullen beteren:
“Groupon Nederland B.V. heeft de Consumentenautoriteit toegezegd haar werkwijze te zullen aanpassen om problemen voor consumenten in de toekomst te voorkomen. Dit gebeurt naar aanleiding van meldingen van consumenten waaruit blijkt dat voor hen onduidelijk is met wie zij een overeenkomst hebben en waar ze kunnen aankloppen met vragen of klachten.
Nadat de Consumentenautoriteit Groupon had gewezen op haar verantwoordelijkheid, heeft het bedrijf toegezegd haar werkwijze aan te passen. Behalve dat Groupon consumenten duidelijker gaat informeren zal Groupon er ook voor zorgen dat een correcte klachtafhandeling plaats vindt.
De Consumentenautoriteit zal controleren of het bedrijf de afspraken nakomt.”
Peter Olsthoorn | 20-02-13 09:22
Uw e-mail adres wordt niet gepubliceerd en niet aan derden verstrekt.
Omgangsvormen