Een ware Task Force met een betalende bron
Telegraaf in een fijne omhelzing
We doen een prettige primeur tegen wat betaalde pagina’s
Gelezen: De Telegraaf , Volkskrant
Driewerf hoera voor de ‘Taskforce Jeugdwerkloosheid’. Met een redactionele bijlage van De Telegraaf. Had Balkenende dat niet kunnen regelen voor zijn 100 dagen periode?
De Telegraaf had maandag 25 juni 2007 een primeur van de Taskforce Jeugdwerkloosheid:
“De ouderwetse ambachtsschool maakt zijn rentree. Het zogeheten vmbo-vakcollege moet het antwoord vormen voor de nijpende tekorten aan technisch personeel.”
De dinsdag daarop bij De Telegraaf een hele ‘Bijlage jeugdwerkloosheid’ over diezelfde Taskforce van Hans de Boer, met louter gejubel. Betaald met advertenties van deze club en commercieel uitzendbureau USG People.
In de bijlage een ‘interview’ met Hans de Boer met louter superlatieven over hem en de Taskforce, die hij ‘met glans’ leidde.
De Telegraaf is te koop voor dit soort commercií«le deals.
Peter Olsthoorn | 01-07-07 12:24
Uw e-mail adres wordt niet gepubliceerd en niet aan derden verstrekt.
Omgangsvormen