Paaseitjes pellen 

Telegraaf & Partners

Jeroen Sparrow, Sjuul Paradijs en Martijn Koolhoven.

Martijn Koolhoven moest weg bij De Telegraaf onder druk van de redactie. Hij kreeg werk van Sparrow & Partners. Waar ook zijn voormalige hoofdredacteur bekend is. Dat kwam ter sprake met Pieter Kalbfleisch. Meer:
:

“De redactieraad van De Telegraaf heeft hoofdredacteur Sjuul Paradijs vragen gesteld over de nauwe relatie met het machtige Haagse pr-bureau Sparrow & Partners. De raad schrok van de suggestie dat de integriteit van de krant wederom op het spel stond, na de affaires met Martijn Koolhoven en voormalig adjunct Paul Rijpkema. De affaires leidden – mede – tot invoering van nieuwe integriteitsregels bij de krant.”

Verder lezen bij Villamedia

  • Reacties

  • Remi | 02/10/12 om 16:22

    ‘Invoering van nieuwe integriteitsregels bij de krant …’
    Ik dacht dat ze dat na WO-2 al gedaan hadden ;)

  • joepiedepoepie | 02/10/12 om 23:45

    De Telegraaf integer? Ons “nieuws” onbevooroordeeld?
    Laat me niet lachen…

    De enkele integere journalist die nog ongekleurd iets wil schrijven over chemtrails, ggo’s, esm, bilderberggroep, clean IT, de dictatoriale EC, en alles wat de msm reclameinkomsten kan kosten, wordt óf aan de schandpaal genageld, óf op non-actief gesteld, óf moet vrezen voor zijn leven…

    Nee, de enige vorm van vrije media is op dit moment nog het internet. Dáár kun je het nieuws nog van de andere kant bekijken i.p.v. de door de msm zwaar gekleurde verhalen die men van elkaar overneemt (hoezo schending van copyright???)

Reageer op dit artikel:

*

*

Uw e-mail adres wordt niet gepubliceerd en niet aan derden verstrekt.

Omgangsvormen