Marketingtruc van de Nationale Loterij 

Gratis staatslot

Dat is niet gratis, maar je wordt bij het verzilveren van je ‘gratis lot’ gedwongen eerst te registreren om er dan achter te komen dat je ook een lot moet kopen en voortaan deelnemer bent.

Op het zogenaamde ‘gratis lot’ dat je krijgt toegestuurd staat dat volgens de marketeers van Nederlandse Loterij wel vermeld: ‘Vul je gegevens in en ga automatisch meespelen’.

Deze organisatie heeft al een cultuur van het bedotten van spelers. Wees eerlijk en zet neer: het lot is niet echt gratis, u moet een ander lot kopen en u moet als vaste klant registreren.

Wie zijn hiervoor verantwoordelijk? Nederlandse Loterij wordt bestuurd door een tweekoppig statutair bestuur samen met een managementteam van vijf personen.

Het statutair bestuur wordt gevormd door Niels Onkenhout (CEO) en Arjan Blok (CFO) (foto’s boven van links naar rechts).

Het managementteam bestaat uit:

Arno de Jong (directeur Brands & Portfolio management)

Hannelore Jager (directeur Sales & Service)

Bas van de Bunt (directeur Online)

Joost den Heijer (directeur IT & Operations)

Karin Op den Kamp (directeur Corporate Affairs)

  • Reacties

  • Marcel | 26/04/18 om 09:23

    Misselijkmakend. En erg dat National Geographic hier aan mee werkt. Ik vertrouwde het niet en typte leugen in en kwam meteen op jullie site.
    Bedankt voor de waarschuwing en zij moeten terecht staan wegens misleiding.
    MvG M Rasolo

Reageer op dit artikel:

*
To prove you're a person (not a spam script), type the security word shown in the picture. Click on the picture to hear an audio file of the word.
Click to hear an audio file of the anti-spam word

Uw e-mail adres wordt niet gepubliceerd en niet aan derden verstrekt.

Omgangsvormen