Karin Bloemen, Becel en Unilever 

De Hartstichting

Ter introductie: Becel is goed voor u, en voor onze portemonnee: over de hartstichting die haar logo voor jaarlijks 150.000 euro verkoopt voor producten van Unilever, waaronder Becel.

En nu is er dit spotje:

Foei, Karin Bloemen die het niet zo nauw neemt met het nuttigen van slagroom en een loopje neemt met het dwangmatig sporten. Tegen het zeer been van de Hartstichting.

De stichting gaat Unilever aanspraken op de reclame, bericht de Volkskrant: want zo zijn we green vrienden, mijnheer de Becel-producent.

Maar hoe lang kan de Hartstichting de kassa nog laten rinkelen met Becel?

  • Reacties

  • idg_nina | 03/06/12 om 12:53

    Waar gaat dit nog over…. niet zo slim van de hartstichting om zich hier voor te “lenen”

Reageer op dit artikel:

*
To prove you're a person (not a spam script), type the security word shown in the picture. Click on the picture to hear an audio file of the word.
Anti-spam image

*
To prove you're a person (not a spam script), type the security word shown in the picture. Click on the picture to hear an audio file of the word.
Anti-spam image

Uw e-mail adres wordt niet gepubliceerd en niet aan derden verstrekt.

Omgangsvormen